Falu BS Fotbollsklubb logo
Falu BS Fotbollsklubb
Fotboll

Utskick 17/2-23
2023-03-01 10:29

Hej alla BS-ledare,

Tack för alla möten de senaste veckorna, nu har jag träffat nästan alla ledare i våra lag. Nedan kommer lite info/påminnelse från kansliet.

Träningsmatcher period vår(från v12)
Jag håller på för fullt med tider för match och träning i period vår. Vi har lyckats få till fler tider på Konstgräset och dalavallen från kommunen vilket är positivt.
Ni kan redan nu börja att planera träningsmatcher från v12 och skicka in till mig.

- Hemmalag (ert lag)
- Motståndare
- Önskad dag och tid (Planbokningens start och slut)
- Spelform (11v11, 9v9 stor, 9v9 liten, 7v7, 5v5)

Jag kommer placera ut matcherna (främst på B-plan) utefter era önskemål men också efter planstorlek och motståndarens reseavstånd. Målet är att fylla B-planen med matcher varje helg. 
B-planen "ska" vara spelduglig redan v12 om vi har vädergudarna på vår sida.

Tagg/Gröna kort
Kommunen kommer succesivt gå över från taggar (till omklädningsrum och hallar) till Gröna kommun kort som är personliga. Gröna kortet går att hämta ut hos bokningen men också på biblioteket.
Jag har gett bokningen en lista på våra ledare vilket gör att om ni skaffar/redan har ett grönt kort så kan ni aktivera dessa mot Falu BS genom att maila bokningen@falun.se eller ringa 023-836 50.
Målet är att alla ledare i Falu BS har grönt kort till sommaren vilket gör att vi kan skrota alla taggar som är ute på vift.

Seriespel/DM deadline 28 feb
Kom ihåg att skicka in till mig vilka serier ni vill vara med alt om ni vill redigera er anmälan. Deadline är 28 februari men jag ser gärna att vi är ute i god tid. 

Material (påminnelse)

Klas Åkerblom kommer att ha ansvar över alla materialfrågor i Falu BS under året. Jag har fått i uppdrag att förmedla följande:

  • Inventering matchställ, alla ungdomslag samlar in matchställ och lämnar på kansliet för inventering.
  • Skicka med lista på önskemål om matchställ till säsongen (storlekar och antal).
  • Inventera övrigt material och skicka med lista på befintligt material och önskelista på komplettering.

Registerutdrag (påminnelse)

Alla ledare i föreningen måste lämna in ett begränsat registerutdrag. Utdraget kan lämnas i postlådan ute eller postlådan inne på kansliet, ni kan även visa upp utdraget för mig alternativt skicka en bild. Beställa ett begränsat registerutdrag gör ni på länken nedan:
https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-annan-verksamhet/


Nyhetsarkiv
Schema oktober2024-09-25 13:46
Träningar oktober2024-09-17 11:39
Ledarinfo 30/82024-08-30 11:30
Bambusa hösten 20242024-08-29 13:46
BS-dagen 20242024-07-25 14:00
Ledarutskick 4/7-242024-07-04 11:41
Period sommar2024-05-23 14:23
Period Sommar2024-05-16 16:36
Ledarutskick 14/5-242024-05-14 16:17
Seriespel ungdom2024-04-26 16:45
Ledarinfo 12/42024-04-12 20:02
Information 22/3 - 242024-03-22 11:43
Ledarutskick 12/2-242024-02-12 18:02
Grundschema oktober2023-09-25 16:51
Ledarutskick 22/8-232023-08-22 15:01
Ledarutskick 14/62023-06-14 17:02
Ledarinfo 31/52023-05-31 13:30
Sommar 20232023-05-24 15:15
Grundschema Sommar2023-05-19 14:13
Ledarinfo 11/5-232023-05-11 15:38
Ledarinfo 18/42023-04-18 17:58
Ledarinfo 31/32023-03-31 14:52
Information Period vår2023-03-13 10:41
Ledarutskick 28/2-232023-03-01 10:30
Utskick 17/2-232023-03-01 10:29
Arenapartner
Platinapartner
Guldpartner
Silverpartner
BRONSPARTNER